Showcase NIquell - 20 augustus

 

Voor bedrijven is het een uitdaging om te blijven communiceren en dit op een professionele manier te doen. Evenementen blijven daarvoor een belangrijk instrument. Door Corona en de 1.5 meter samenleving is er veel veranderd, maar er zijn nog steeds veel manieren om evenementen professioneel te organiseren voor bedrijven, relaties en medewerkers.

Niquell heeft zich de afgelopen tijd gericht op systemen voor online en hybride (deels live en online) events en het resultaat willen wij nu delen. Op 20 augustus organiseren wij van 15.00 tot 17.00 uur een showcase waarbij wij de mogelijkheden van een online event laten zien, middels een interactief programma met interessante marketing en communicatie onderwerpen. Aan het programma werken mee:

Gijs Nillessen

Dagvoorzitter Gijs Nillessen
Communicatie is contact en verbinding tussen mensen. Tijdens de showcase presenteert, interviewt en zorgt Gijs voor interactie en online contact. Daarnaast is hij presentatiecoach en speechwriter. 

Bart Joling

Impact Marketing door Bart Joling – Ten Stripes
Iedereen heeft het over het maken van impact. Maar wat is dat? En hoe verkoop je een duurzaam product? Bart Joling houdt hier een enthousiast en inspirerend verhaal over.

Richard Lunenborg
Karin Wassen

Samenwerking in een nieuwe realiteit! door Richard Lunenborg en Karin Wassen – Newz Marketing & Media en The Yellow Brick Road
Voorbeelden van hoe samenwerkingen kunnen leiden tot nieuwe producten, diensten en creativiteit in de nieuwe realiteit tijdens en na Corona.

Dorothea en Christine

De 7 gouden regels voor een klantgerichte organisatie door Dorothea Piek en Christine van de Wetering – CRISP Klantgeluk
Coolblue – die kennen we allemaal wel – zet niet zijn producten in de etalage maar verkoopt excellente service met een glimlach. En die bewuste keuze legt ze geen windeieren. Maar pas op, het is geen truc! Een excellente klantbeleving beloven betekent ook waarmaken. Maar hoe dan, en waar begin je? Dorothea en Christine bespreken de 7 gouden regels voor een klantgerichte organisatie. Leuke praktische tips en je kan meteen aan de slag binnen jouw organisatie.

Rene Klein

Effectief communiceren met DISC tijdens en na Corona door Rene Lolkema – Lolkema Training en Ondersteuning
Door de corona situatie werkt bijna iedereen vanuit huis. Het (deels) wegvallen van non verbale communicatie door (beeld)bellen zorgt voor belemmeringen in de communicatie en ook samenwerken vinden veel mensen lastiger op afstand. De DISC theorie kan bijdragen aan het verbeteren van de communicatie door inzicht te geven in de verschillende communicatiestijlen. Verbeter de samenwerking met collega en klant door communicatie optimalisatie.

Interview met Daphne van der Wilt over online etiquette – WiltKracht 
Online vergaderen werkt net wat anders dan elkaar in levende lijve ontmoeten. Je zit in een thuissetting te werken met een programma dat je misschien nog niet kent, de verbinding kan soms wegvallen en het wordt al snel een rommeltje als mensen door elkaar praten of de microfoon nog niet hebben gevonden. Daphne van der Wilt, eigenaar van Wiltkracht, neemt ons mee in de wereld van online vergaderen, en deelt handige tips en trucs om een online ontmoeting soepel te laten verlopen.

Aanmelden

Trotse partners die invulling geven aan het inhoudelijke programma:

Geïnspireerd geraakt?
Neem contact op

Geïnspireerd geraakt?
Neem contact op

Maak een afspraak!

we nemen z.s.m. contact met je op

Aanmelden

(Gratis) Demo MEEPLE