Vacature: organisatietalent sr.

Standplaats: Hoogeveen
Uren per week: 36 uur

Ben jij een geboren organisatietalent met een passie voor het plannen en uitvoeren van unieke zakelijke evenementen? Zie jij uitdagingen als kansen en krijg je energie van het creëren van unieke en onvergetelijke evenementen? Dan zijn wij op zoek naar jou als onze nieuwe collega bij Niquell!

Wie zijn wij?
Bij Niquell draait alles om het omarmen van een verscheidenheid aan evenementen en (maatschappelijke) projecten, het aangaan van uitdagingen en het continu streven naar creatieve oplossingen.

Onze organisatie is een bron van inspiratie voor zowel medewerkers als klanten, en we zijn vastbesloten om elk evenement tot een unieke en onvergetelijke ervaring te maken. Uiteraard is er meer informatie te vinden op onze website www.niquell.nl of op onze social media kanalen.

Wat ga jij doen?
Als organisatietalent sr. ben jij verantwoordelijk voor het plannen en uitvoeren van diverse evenementen en projecten voor onze klanten. Je zorgt ervoor dat elk evenement soepel verloopt van creatief concept tot uitvoering en voldoet aan de verwachtingen van de klant.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Opstellen van creatieve conceptplannen;
  • Zorgdragen voor het opstellen en bijhouden van het draaiboek en het bewaken van deadlines;
  • Het ontwikkelen en/of bewaken van de communicatie voorafgaand, tijdens en na het evenement;
  • Jij bent het eerste aanspreekpunt voor de klant en locaties, cateraars, technici, aankleding en andere leveranciers;
  • Selecteren van locaties, cateraars, technici, aankleding en andere leveranciers;
  • Bewaken werkbegroting binnen de financiële kaders;
  • Zorgdragen voor de coördinatie van de werkzaamheden tijdens opbouw, gedurende het evenement en de afbouw;
  • Evalueren van evenementen na afloop en verzamelt feedback om toekomstige evenementen te verbeteren;
  • De eindverantwoordelijkheid voor het project/event;
  • Signaleren van verbetermogelijkheden en komen met verbetervoorstellen.


Wie ben jij?

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau , aangevuld met minimaal 5 jaar ervaring in een relevante functie en/of een opleiding communicatie, vrije tijd, evenementen en facilitymanagement;
  • Je bent communicatief sterk, proactief en weet klanten én collega’s te inspireren;
  • Je kunt goed schakelen tussen verschillende projecten en je stelt de goede prioriteiten onder tijdsdruk;
  • Daarnaast pas je goed bij het DNA van Niquell en omarm je onze 7 kernwaarden:
    • Creatief – Je bedenkt verrassende concepten en denkt buiten de kaders;
    • Innovatief – Je zoekt continu naar nieuwe ideeën en mogelijkheden;
    • Betrouwbaar – Je zegt wat je doet en doet wat je zegt;
    • Maatschappelijk betrokken – Je wilt graag bijdragen aan waardevolle maatschappelijke projecten;
    • Proactief – Je wacht niet af, maar neemt zelf het initiatief;
    • Oog voor detail – Jij zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes klopt;
    • Klantgericht – De wensen van de klant staan altijd centraal in jouw aanpak.

Wat bieden wij?
Wij bieden:

  • Een uitdagende functie bij een groeiend en innovatief evenementenbureau;
  • Een plek in een hecht team waar jouw ideeën en talent centraal staan;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei;
  • Een goed salaris en arbeidsvoorwaarden;
  • De kans om deel uit te maken van evenementen die impact maken!

Kom jij ons team versterken?
Ben jij het organisatietalent waar we naar op zoek zijn? Stuur jouw CV en motivatie voor uiterlijk 8 januari naar: info@niquell.nl.  

Geïnspireerd geraakt?
Neem contact op

Geïnspireerd geraakt?
Neem contact op

Maak een afspraak!

we nemen z.s.m. contact met je op

Aanmelden

(Gratis) Demo MEEPLE