workshopschema

Hieronder is het workshopschema weergegeven, gesorteerd op achternaam. Dit schema biedt een overzicht van de geplande workshops , zodat je snel kunt vinden wat je zoekt. Als je niet bent toegewezen aan een workshop, heb je jouw voorkeuren nog niet doorgegeven. We zullen je in een workshop plaatsen waar nog ruimte beschikbaar is.

 

VoornaamAchternaamWorkshop 1Workshop 2
Lydia AdamsPedagogisch tactvol handelenOntluikend schrijfgedrag in spel bevorderen 
Maaike vanAgteren  
IngridAndréePraktische tips voor LHBTQI+ inclusie in het onderwijs’t PASST Samen: Door de ogen van… 
MikeBaalmansDe lessen van de middenschool  Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies 
EstherBaasHoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? ’t PASST Samen: Door de ogen van… 
GinetteBakemaHet culturele leer-ecosysteemKansengelijkheid in de les door talentvolle interventies
Lutsia BallastKansengelijkheid in de les door talentvolle interventies Creativiteit en talent  
KatharineBeimersGelijke kansen in het onderwijsDe Verlengde Schooldag 
Yvonne BeishuizenHet culturele leer-ecosysteemDe Verlengde Schooldag 
LisetteBerendsPraktische tips voor LHBTQI+ inclusie in het onderwijs’t PASST Samen: Door de ogen van… 
Miranda van den BergHoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? ’t PASST Samen: Door de ogen van… 
Geert BijleveldKansengelijkheid in de les door talentvolle interventiesDe Verlengde Schooldag 
IrmaBlijlevensEen soepele overgang van PO naar VOInformatiehoek (foyer) 
MargotBochaneEen soepele overgang van PO naar VOOmgaan met armoede en kansengelijkheid op school 
WilmaBolhuisHet culturele leer-ecosysteemDe Verlengde Schooldag 
Bieny BoltEen soepele overgang van PO naar VOKansengelijkheid in de les door talentvolle interventies
Esmeralda vanBoonHet culturele leer-ecosysteemPedagogisch tactvol handelen:
RoelBoskerHoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? Omgaan met armoede en kansengelijkheid op school 
Nicole vanBremenEen soepele overgang van PO naar VOOmgaan met armoede en kansengelijkheid op school 
Herbert deBruijneEen soepele overgang van PO naar VODe lessen van de middelbare school
KlaasjeBruiningEen soepele overgang van PO naar VOKansengelijkheid in de les door talentvolle interventies
CathrienBurglerGelijke kansen in het onderwijsPedagogisch tactvol handelen:
ChayenneChiffrunKansengelijkheid in de les door talentvolle interventies’t PASST Samen: Door de ogen van… 
Hanne ChristensenKansengelijkheid in de les door talentvolle interventiesOmgaan met armoede en kansengelijkheid op school 
EvelineDeenGelijke kansen in het onderwijsKansengelijkheid in de les door talentvolle interventies
WilliamDeenHoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? Informatiehoek (foyer) 
Petra DekkerHet culturele leer-ecosysteemCreativiteit en talent
Anaïs van DelftKansengelijkheid in de les door talentvolle interventiesOmgaan met armoede en kansengelijkheid op school 
MartineDijkHoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? Pedagogisch tactvol handelen:
Marjan van Dijk Pedagogisch tactvol handelenx
RickDoornbosKansengelijkheid in de les door talentvolle interventiesCreativiteit en talent
MarleenDost   
JessicaDrenthEen soepele overgang van PO naar VOOmgaan met armoede en kansengelijkheid op school 
WilmaDrenthDe lessen van de middenschool De Verlengde Schooldag 
Tom DrukkerDe lessen van de middenschool Omgaan met armoede en kansengelijkheid op school 
Ricus DullaertGelijke kansen in het onderwijsOmgaan met armoede en kansengelijkheid op school 
LisaDutrieuxPedagogisch tactvol handelenOmgaan met armoede en kansengelijkheid op school 
ElsjeEfftingKansengelijkheid in de les door talentvolle interventiesCreativiteit en talent
Bianca Egges  
MoniqueEijgelaarDe lessen van de middenschool Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies
HeleenEnting  
HansEverhardtGelijke kansen in het onderwijsOmgaan met armoede en kansengelijkheid op school 
TrijnkeEvinkKansengelijkheid in de les door talentvolle interventiesOmgaan met armoede en kansengelijkheid op school 
BernouFeitsmaHoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? x
KyraGerritsjansEen soepele overgang van PO naar VOInformatiehoek (foyer) 
Carla GevekeHoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? ’t PASST Samen: Door de ogen van… 
Wilma GlastraPedagogisch tactvol handelenOmgaan met armoede en kansengelijkheid op school 
 Irma Goed Pedagogisch tactvol handelenDe Verlengde Schooldag 
HelenGoudemondHoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? ’t PASST Samen: Door de ogen van… 
MorrisGraverPedagogisch tactvol handelenOntluikend schrijfgedrag in spel bevorderen 
Conny van der GroefHoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? Pedagogisch tactvol handelen:
Lineke deGrooteEen soepele overgang van PO naar VO’t PASST Samen: Door de ogen van… 
Athinoúla Guftométros Een soepele overgang van PO naar VOOmgaan met armoede en kansengelijkheid op school 
Petra van derHauwGelijke kansen in het onderwijs ’t PASST Samen: Door de ogen van… 
Linet tenHaveGelijke kansen in het onderwijsOntluikend schrijfgedrag in spel bevorderen 
MartenHazenbergHet culturele leer-ecosysteemOmgaan met armoede en kansengelijkheid op school 
KlaskeHeidaHoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? Ontluikend schrijfgedrag in spel bevorderen 
 Berber Hempenius Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventiesx
HildaHendriksDe lessen van de middenschool Creativiteit en talent
Mariëtte Hingstmanx’t PASST Samen: Door de ogen van… 
BéjanneHobert  
GeaHoekzemax Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies
Ninja van derHoningHeterogene brugklassenDe Verlengde Schooldag 
NicoleHoukesxx
IreneHuitemaKansengelijkheid in de les door talentvolle interventiesOmgaan met armoede en kansengelijkheid op school 
LizaHuizenHoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? De Verlengde Schooldag 
ValerieHuttenKrachtige startOntluikend schrijfgedrag in spel bevorderen 
TeaJaarsmaHoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? Pedagogisch tactvol handelen:
ElineJagtHoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? Ontluikend schrijfgedrag in spel bevorderen 
YmkeJanseHoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? Omgaan met armoede en kansengelijkheid op school 
KristelJansenHoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? Ontluikend schrijfgedrag in spel bevorderen 
LisetteJansen  
JustineJonesHeterogene brugklassenKansengelijkheid in de les door talentvolle interventies
Arthur deJongGelijke kansen in het onderwijsOmgaan met armoede en kansengelijkheid op school 
Ilse deJongPraktische tips voor LHBTQI+ inclusie in het onderwijsCreativiteit en talent
WilmaJongsma  
Carla JonkmanHoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? Pedagogisch tactvol handelen:
ElanorKamansWaarderen van verschillen in de praktijkKansengelijkheid in de les door talentvolle interventies
Bianca KammingaPedagogisch tactvol handelenKansengelijkheid in de les door talentvolle interventies
SjoukjeKamphorst  
MandyKarreman  
GeertKluiterKansengelijkheid in de les door talentvolle interventiesOmgaan met armoede en kansengelijkheid op school 
Tom KnippersGelijke kansen in het onderwijsOmgaan met armoede en kansengelijkheid op school 
MaartenKoekkoek  
AlindaKoertsKansengelijkheid in de les door talentvolle interventiesDe Verlengde Schooldag 
LotteKoningWaarderen van verschillen in de praktijk’t PASST Samen: Door de ogen van… 
XandraKooijPedagogisch tactvol handelenKansengelijkheid in de les door talentvolle interventies
JelleKoopmanGelijke kansen in het onderwijsOmgaan met armoede en kansengelijkheid op school 
JelleKoopman  
HermaKorfage  
HankeKorpershoek  
JantineKuijpersGelijke kansen in het onderwijsPedagogisch tactvol handelen:
JanKuikPedagogisch tactvol handelen’t PASST Samen: Door de ogen van… 
Natasja Kuiper  
HannieLeistraHeterogene brugklassenKansengelijkheid in de les door talentvolle interventies
AnnemiekLourensHoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? Pedagogisch tactvol handelen:
Gerda Luiks  
MargreetLuingeHet culturele leer-ecosysteemOntluikend schrijfgedrag in spel bevorderen 
AkkelysLukkesEen soepele overgang van PO naar VOKansengelijkheid in de les door talentvolle interventies
JanLushof  
Daniëlle van derMaasPedagogisch tactvol handelen’t PASST Samen: Door de ogen van… 
SietaMaringKansengelijkheid in de les door talentvolle interventiesPedagogisch tactvol handelen:
KittyMensink  
Jannelies MikGelijke kansen in het onderwijsPraktische tips voor LHBTQI+ inclusie in het onderwijs
RemcoMombargKansengelijkheid in de les door talentvolle interventiesDe Verlengde Schooldag 
EhsanMomenzadahKansengelijkheid in de les door talentvolle interventiesOmgaan met armoede en kansengelijkheid op school 
BerdienMoraal  
XanderMostertmanPraktische tips voor LHBTQI+ inclusie in het onderwijs’t PASST Samen: Door de ogen van… 
Marietta Muhonen Een soepele overgang van PO naar VO De Verlengde Schooldag 
MonicaMulderHoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? Pedagogisch tactvol handelen:
AnnetMuller-ter Veen  
IndianaNiesten  
AttieNoekenHoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? Creativiteit en talent
Annelies Oosterhuis  
ImkeOosting  
Marie-ChristineOpdenakkerGelijke kansen in het onderwijsKansengelijkheid in de les door talentvolle interventies
AllardOterdoom Een soepele overgang van PO naar VO Pedagogisch tactvol handelen:
Mariska dePeuterWaarderen van verschillen in de praktijkInformatiehoek (foyer) 
RamonPoolPedagogisch tactvol handelenCreativiteit en talent
MilouPostEen soepele overgang van PO naar VOPedagogisch tactvol handelen:
JohannesPosthumus  
Richard  RidderEen soepele overgang van PO naar VODe Verlengde Schooldag 
Hilde van deRietHoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? Omgaan met armoede en kansengelijkheid op school 
MerelRobbeEen soepele overgang van PO naar VODe Verlengde Schooldag 
Kirsten Romeijnders  
Hanny van vanSchijndelHet culturele leer-ecosysteemKansengelijkheid in de les door talentvolle interventies
MariskaSchrage  
CerenSenGelijke kansen in het onderwijsOntluikend schrijfgedrag in spel bevorderen 
KyraSijnstraHet culturele leer-ecosysteemOntluikend schrijfgedrag in spel bevorderen 
Ginettesint  
Edwin Slijkhuis  
MarionSlijpen  
MariekeSnippe  
NanjaSpoelderPedagogisch tactvol handelenOmgaan met armoede en kansengelijkheid op school 
Gerda StaalHeterogene brugklassen’t PASST Samen: Door de ogen van… 
Mariëtte StamHet culturele leer-ecosysteemDe Verlengde Schooldag 
IngeStamhuis  
HenderienSteenbeek  
TimSteenstra  
SaskiaStellingsma  Praktische tips voor LHBTQI+ inclusie in het onderwijs ’t PASST Samen: Door de ogen van… 
Marieke vanStempvoortGelijke kansen in het onderwijsDe Verlengde Schooldag 
SarahStorteboom  
GondaTammesDe lessen van de middenschool De Verlengde Schooldag 
Fleur ToonenEen soepele overgang van PO naar VODe Verlengde Schooldag 
AllanValkevisserHet culturele leer-ecosysteemOmgaan met armoede en kansengelijkheid op school 
Claudia van derVeenHoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies
AnitaVeenstraPraktische tips voor LHBTQI+ inclusie in het onderwijs’t PASST Samen: Door de ogen van… 
Bonita van derVegtOmgaan met armoede en kansengelijkheid op school Pedagogisch tactvol handelen:
MariekeVegtWaarderen van verschillen in de praktijkKansengelijkheid in de les door talentvolle interventies
Everdine van der Velden  
MarijVeldmanDe lessen van de middenschool Omgaan met armoede en kansengelijkheid op school 
Barbara vanVelsen  
EmmaVerwaardHoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? Ontluikend schrijfgedrag in spel bevorderen 
PhilmaVerweyKansengelijkheid in de les door talentvolle interventiesOmgaan met armoede en kansengelijkheid op school 
Ann-Marie deVilder  
AlderikVisserDe lessen van de middenschool Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies
CarolienVisserKansengelijkheid in de les door talentvolle interventiesDe Verlengde Schooldag 
MarianneVisser  
Wally van derVlugt Informatiehoek (foyer)   Informatiehoek (foyer) 
JelleVogelzangGelijke kansen in het onderwijs’t PASST Samen: Door de ogen van… 
JeanetteVoogt Het culturele leer-ecosysteem’t PASST Samen: Door de ogen van… 
Marjolein van derVoorenPraktische tips voor LHBTQI+ inclusie in het onderwijs Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies
Silvie deVriesPraktische tips voor LHBTQI+ inclusie in het onderwijs ’t PASST Samen: Door de ogen van… 
Wolbert vanWageningen  
Mirella van derWalPedagogisch tactvol handelenKansengelijkheid in de les door talentvolle interventies
Suzan WalviusHet culturele leer-ecosysteemOmgaan met armoede en kansengelijkheid op school 
MelleWedholm-KeuningGelijke kansen in het onderwijsRegenboogkoffer! 
Kim van derWerfEen soepele overgang van PO naar VOPedagogisch tactvol handelen:
Lenie van derWerf  
Wouter vanWeringhKansengelijkheid in de les door talentvolle interventiesCreativiteit en talent
MarceleWesterdijkWaarderen van verschillen in de praktijkKansengelijkheid in de les door talentvolle interventies
HendrikaWesterhofHet culturele leer-ecosysteemOmgaan met armoede en kansengelijkheid op school 
Anne-LoesWeusthofPedagogisch tactvol handelenCreativiteit en talent
SaskiaWiegantEen soepele overgang van PO naar VODe Verlengde Schooldag 
Hanna vanWijkPedagogisch tactvol handelenOntluikend schrijfgedrag in spel bevorderen 
ArianneWijningaHoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? Pedagogisch tactvol handelen:
HenricusWillemsenKansengelijkheid in de les door talentvolle interventies Praktische tips voor LHBTQI+ inclusie in het onderwijs 
Geke van derWoude-Bruggink  
AnneriekeZandinga  
PaulineZantingePedagogisch tactvol handelenOmgaan met armoede en kansengelijkheid op school 
MariësZegersEen soepele overgang van PO naar VOKansengelijkheid in de les door talentvolle interventies
Monique

Zielstra

Informatiehoek (foyer) De Verlengde Schooldag 

Dit evenement wordt mogelijk gemaakt door:

Maak een afspraak!

we nemen z.s.m. contact met je op

Aanmelden

(Gratis) Demo MEEPLE