Hieronder is het workshopschema weergegeven, gesorteerd op achternaam. Dit schema biedt een overzicht van de geplande workshops , zodat je snel kunt vinden wat je zoekt. Als je niet bent toegewezen aan een workshop, heb je jouw voorkeuren nog niet doorgegeven. We zullen je in een workshop plaatsen waar nog ruimte beschikbaar is.
Voornaam | Achternaam | Workshop 1 | Workshop 2 |
Lydia | Adams | Pedagogisch tactvol handelen | Ontluikend schrijfgedrag in spel bevorderen |
Maaike van | Agteren | ||
Ingrid | Andrée | Praktische tips voor LHBTQI+ inclusie in het onderwijs | ’t PASST Samen: Door de ogen van… |
Mike | Baalmans | De lessen van de middenschool | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies |
Esther | Baas | Hoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? | ’t PASST Samen: Door de ogen van… |
Ginette | Bakema | Het culturele leer-ecosysteem | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies |
Lutsia | Ballast | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies | Creativiteit en talent |
Katharine | Beimers | Gelijke kansen in het onderwijs | De Verlengde Schooldag |
Yvonne | Beishuizen | Het culturele leer-ecosysteem | De Verlengde Schooldag |
Lisette | Berends | Praktische tips voor LHBTQI+ inclusie in het onderwijs | ’t PASST Samen: Door de ogen van… |
Miranda van den | Berg | Hoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? | ’t PASST Samen: Door de ogen van… |
Geert | Bijleveld | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies | De Verlengde Schooldag |
Irma | Blijlevens | Een soepele overgang van PO naar VO | Informatiehoek (foyer) |
Margot | Bochane | Een soepele overgang van PO naar VO | Omgaan met armoede en kansengelijkheid op school |
Wilma | Bolhuis | Het culturele leer-ecosysteem | De Verlengde Schooldag |
Bieny | Bolt | Een soepele overgang van PO naar VO | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies |
Esmeralda van | Boon | Het culturele leer-ecosysteem | Pedagogisch tactvol handelen: |
Roel | Bosker | Hoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? | Omgaan met armoede en kansengelijkheid op school |
Nicole van | Bremen | Een soepele overgang van PO naar VO | Omgaan met armoede en kansengelijkheid op school |
Herbert de | Bruijne | Een soepele overgang van PO naar VO | De lessen van de middelbare school |
Klaasje | Bruining | Een soepele overgang van PO naar VO | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies |
Cathrien | Burgler | Gelijke kansen in het onderwijs | Pedagogisch tactvol handelen: |
Chayenne | Chiffrun | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies | ’t PASST Samen: Door de ogen van… |
Hanne | Christensen | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies | Omgaan met armoede en kansengelijkheid op school |
Eveline | Deen | Gelijke kansen in het onderwijs | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies |
William | Deen | Hoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? | Informatiehoek (foyer) |
Petra | Dekker | Het culturele leer-ecosysteem | Creativiteit en talent |
Anaïs van | Delft | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies | Omgaan met armoede en kansengelijkheid op school |
Martine | Dijk | Hoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? | Pedagogisch tactvol handelen: |
Marjan van | Dijk | Pedagogisch tactvol handelen | x |
Rick | Doornbos | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies | Creativiteit en talent |
Marleen | Dost | ||
Jessica | Drenth | Een soepele overgang van PO naar VO | Omgaan met armoede en kansengelijkheid op school |
Wilma | Drenth | De lessen van de middenschool | De Verlengde Schooldag |
Tom | Drukker | De lessen van de middenschool | Omgaan met armoede en kansengelijkheid op school |
Ricus | Dullaert | Gelijke kansen in het onderwijs | Omgaan met armoede en kansengelijkheid op school |
Lisa | Dutrieux | Pedagogisch tactvol handelen | Omgaan met armoede en kansengelijkheid op school |
Elsje | Effting | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies | Creativiteit en talent |
Bianca | Egges | ||
Monique | Eijgelaar | De lessen van de middenschool | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies |
Heleen | Enting | ||
Hans | Everhardt | Gelijke kansen in het onderwijs | Omgaan met armoede en kansengelijkheid op school |
Trijnke | Evink | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies | Omgaan met armoede en kansengelijkheid op school |
Bernou | Feitsma | Hoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? | x |
Kyra | Gerritsjans | Een soepele overgang van PO naar VO | Informatiehoek (foyer) |
Carla | Geveke | Hoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? | ’t PASST Samen: Door de ogen van… |
Wilma | Glastra | Pedagogisch tactvol handelen | Omgaan met armoede en kansengelijkheid op school |
Irma | Goed | Pedagogisch tactvol handelen | De Verlengde Schooldag |
Helen | Goudemond | Hoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? | ’t PASST Samen: Door de ogen van… |
Morris | Graver | Pedagogisch tactvol handelen | Ontluikend schrijfgedrag in spel bevorderen |
Conny van der | Groef | Hoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? | Pedagogisch tactvol handelen: |
Lineke de | Groote | Een soepele overgang van PO naar VO | ’t PASST Samen: Door de ogen van… |
Athinoúla | Guftométros | Een soepele overgang van PO naar VO | Omgaan met armoede en kansengelijkheid op school |
Petra van der | Hauw | Gelijke kansen in het onderwijs | ’t PASST Samen: Door de ogen van… |
Linet ten | Have | Gelijke kansen in het onderwijs | Ontluikend schrijfgedrag in spel bevorderen |
Marten | Hazenberg | Het culturele leer-ecosysteem | Omgaan met armoede en kansengelijkheid op school |
Klaske | Heida | Hoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? | Ontluikend schrijfgedrag in spel bevorderen |
Berber | Hempenius | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies | x |
Hilda | Hendriks | De lessen van de middenschool | Creativiteit en talent |
Mariëtte | Hingstman | x | ’t PASST Samen: Door de ogen van… |
Béjanne | Hobert | ||
Gea | Hoekzema | x | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies |
Ninja van der | Honing | Heterogene brugklassen | De Verlengde Schooldag |
Nicole | Houkes | x | x |
Irene | Huitema | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies | Omgaan met armoede en kansengelijkheid op school |
Liza | Huizen | Hoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? | De Verlengde Schooldag |
Valerie | Hutten | Krachtige start | Ontluikend schrijfgedrag in spel bevorderen |
Tea | Jaarsma | Hoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? | Pedagogisch tactvol handelen: |
Eline | Jagt | Hoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? | Ontluikend schrijfgedrag in spel bevorderen |
Ymke | Janse | Hoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? | Omgaan met armoede en kansengelijkheid op school |
Kristel | Jansen | Hoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? | Ontluikend schrijfgedrag in spel bevorderen |
Lisette | Jansen | ||
Justine | Jones | Heterogene brugklassen | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies |
Arthur de | Jong | Gelijke kansen in het onderwijs | Omgaan met armoede en kansengelijkheid op school |
Ilse de | Jong | Praktische tips voor LHBTQI+ inclusie in het onderwijs | Creativiteit en talent |
Wilma | Jongsma | ||
Carla | Jonkman | Hoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? | Pedagogisch tactvol handelen: |
Elanor | Kamans | Waarderen van verschillen in de praktijk | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies |
Bianca | Kamminga | Pedagogisch tactvol handelen | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies |
Sjoukje | Kamphorst | ||
Mandy | Karreman | ||
Geert | Kluiter | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies | Omgaan met armoede en kansengelijkheid op school |
Tom | Knippers | Gelijke kansen in het onderwijs | Omgaan met armoede en kansengelijkheid op school |
Maarten | Koekkoek | ||
Alinda | Koerts | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies | De Verlengde Schooldag |
Lotte | Koning | Waarderen van verschillen in de praktijk | ’t PASST Samen: Door de ogen van… |
Xandra | Kooij | Pedagogisch tactvol handelen | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies |
Jelle | Koopman | Gelijke kansen in het onderwijs | Omgaan met armoede en kansengelijkheid op school |
Jelle | Koopman | ||
Herma | Korfage | ||
Hanke | Korpershoek | ||
Jantine | Kuijpers | Gelijke kansen in het onderwijs | Pedagogisch tactvol handelen: |
Jan | Kuik | Pedagogisch tactvol handelen | ’t PASST Samen: Door de ogen van… |
Natasja | Kuiper | ||
Hannie | Leistra | Heterogene brugklassen | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies |
Annemiek | Lourens | Hoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? | Pedagogisch tactvol handelen: |
Gerda | Luiks | ||
Margreet | Luinge | Het culturele leer-ecosysteem | Ontluikend schrijfgedrag in spel bevorderen |
Akkelys | Lukkes | Een soepele overgang van PO naar VO | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies |
Jan | Lushof | ||
Daniëlle van der | Maas | Pedagogisch tactvol handelen | ’t PASST Samen: Door de ogen van… |
Sieta | Maring | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies | Pedagogisch tactvol handelen: |
Kitty | Mensink | ||
Jannelies | Mik | Gelijke kansen in het onderwijs | Praktische tips voor LHBTQI+ inclusie in het onderwijs |
Remco | Mombarg | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies | De Verlengde Schooldag |
Ehsan | Momenzadah | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies | Omgaan met armoede en kansengelijkheid op school |
Berdien | Moraal | ||
Xander | Mostertman | Praktische tips voor LHBTQI+ inclusie in het onderwijs | ’t PASST Samen: Door de ogen van… |
Marietta | Muhonen | Een soepele overgang van PO naar VO | De Verlengde Schooldag |
Monica | Mulder | Hoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? | Pedagogisch tactvol handelen: |
Annet | Muller-ter Veen | ||
Indiana | Niesten | ||
Attie | Noeken | Hoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? | Creativiteit en talent |
Annelies | Oosterhuis | ||
Imke | Oosting | ||
Marie-Christine | Opdenakker | Gelijke kansen in het onderwijs | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies |
Allard | Oterdoom | Een soepele overgang van PO naar VO | Pedagogisch tactvol handelen: |
Mariska de | Peuter | Waarderen van verschillen in de praktijk | Informatiehoek (foyer) |
Ramon | Pool | Pedagogisch tactvol handelen | Creativiteit en talent |
Milou | Post | Een soepele overgang van PO naar VO | Pedagogisch tactvol handelen: |
Johannes | Posthumus | ||
Richard | Ridder | Een soepele overgang van PO naar VO | De Verlengde Schooldag |
Hilde van de | Riet | Hoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? | Omgaan met armoede en kansengelijkheid op school |
Merel | Robbe | Een soepele overgang van PO naar VO | De Verlengde Schooldag |
Kirsten | Romeijnders | ||
Hanny van van | Schijndel | Het culturele leer-ecosysteem | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies |
Mariska | Schrage | ||
Ceren | Sen | Gelijke kansen in het onderwijs | Ontluikend schrijfgedrag in spel bevorderen |
Kyra | Sijnstra | Het culturele leer-ecosysteem | Ontluikend schrijfgedrag in spel bevorderen |
Ginette | sint | ||
Edwin | Slijkhuis | ||
Marion | Slijpen | ||
Marieke | Snippe | ||
Nanja | Spoelder | Pedagogisch tactvol handelen | Omgaan met armoede en kansengelijkheid op school |
Gerda | Staal | Heterogene brugklassen | ’t PASST Samen: Door de ogen van… |
Mariëtte | Stam | Het culturele leer-ecosysteem | De Verlengde Schooldag |
Inge | Stamhuis | ||
Henderien | Steenbeek | ||
Tim | Steenstra | ||
Saskia | Stellingsma | Praktische tips voor LHBTQI+ inclusie in het onderwijs | ’t PASST Samen: Door de ogen van… |
Marieke van | Stempvoort | Gelijke kansen in het onderwijs | De Verlengde Schooldag |
Sarah | Storteboom | ||
Gonda | Tammes | De lessen van de middenschool | De Verlengde Schooldag |
Fleur | Toonen | Een soepele overgang van PO naar VO | De Verlengde Schooldag |
Allan | Valkevisser | Het culturele leer-ecosysteem | Omgaan met armoede en kansengelijkheid op school |
Claudia van der | Veen | Hoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies |
Anita | Veenstra | Praktische tips voor LHBTQI+ inclusie in het onderwijs | ’t PASST Samen: Door de ogen van… |
Bonita van der | Vegt | Omgaan met armoede en kansengelijkheid op school | Pedagogisch tactvol handelen: |
Marieke | Vegt | Waarderen van verschillen in de praktijk | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies |
Everdine van der | Velden | ||
Marij | Veldman | De lessen van de middenschool | Omgaan met armoede en kansengelijkheid op school |
Barbara van | Velsen | ||
Emma | Verwaard | Hoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? | Ontluikend schrijfgedrag in spel bevorderen |
Philma | Verwey | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies | Omgaan met armoede en kansengelijkheid op school |
Ann-Marie de | Vilder | ||
Alderik | Visser | De lessen van de middenschool | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies |
Carolien | Visser | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies | De Verlengde Schooldag |
Marianne | Visser | ||
Wally van der | Vlugt | Informatiehoek (foyer) | Informatiehoek (foyer) |
Jelle | Vogelzang | Gelijke kansen in het onderwijs | ’t PASST Samen: Door de ogen van… |
Jeanette | Voogt | Het culturele leer-ecosysteem | ’t PASST Samen: Door de ogen van… |
Marjolein van der | Vooren | Praktische tips voor LHBTQI+ inclusie in het onderwijs | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies |
Silvie de | Vries | Praktische tips voor LHBTQI+ inclusie in het onderwijs | ’t PASST Samen: Door de ogen van… |
Wolbert van | Wageningen | ||
Mirella van der | Wal | Pedagogisch tactvol handelen | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies |
Suzan | Walvius | Het culturele leer-ecosysteem | Omgaan met armoede en kansengelijkheid op school |
Melle | Wedholm-Keuning | Gelijke kansen in het onderwijs | Regenboogkoffer! |
Kim van der | Werf | Een soepele overgang van PO naar VO | Pedagogisch tactvol handelen: |
Lenie van der | Werf | ||
Wouter van | Weringh | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies | Creativiteit en talent |
Marcele | Westerdijk | Waarderen van verschillen in de praktijk | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies |
Hendrika | Westerhof | Het culturele leer-ecosysteem | Omgaan met armoede en kansengelijkheid op school |
Anne-Loes | Weusthof | Pedagogisch tactvol handelen | Creativiteit en talent |
Saskia | Wiegant | Een soepele overgang van PO naar VO | De Verlengde Schooldag |
Hanna van | Wijk | Pedagogisch tactvol handelen | Ontluikend schrijfgedrag in spel bevorderen |
Arianne | Wijninga | Hoe geef je vorm aan inclusief taalonderwijs? | Pedagogisch tactvol handelen: |
Henricus | Willemsen | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies | Praktische tips voor LHBTQI+ inclusie in het onderwijs |
Geke van der | Woude-Bruggink | ||
Annerieke | Zandinga | ||
Pauline | Zantinge | Pedagogisch tactvol handelen | Omgaan met armoede en kansengelijkheid op school |
Mariës | Zegers | Een soepele overgang van PO naar VO | Kansengelijkheid in de les door talentvolle interventies |
Monique | Zielstra | Informatiehoek (foyer) | De Verlengde Schooldag |